joi, 30 martie 2023

Egger România, mulțumim!

Excelență...

Grijă...

Gentilețe...

Eleganță...

Recunoștință...

Dorim să exprimăm prin simple cuvinte trăirile pe care le-am experimentat în momentul în care, ca urmare a unui apel de sponsorizare, am primit un răspuns favorabil din partea uneia dintre cele mai cunoscute firme la nivel național și internațional, S.C. EGGER ROMÂNIA S.R.L.

Am fost copleșiți de ideea alăturării în același rând cu zecile de unități școlare în care EGGER ROMÂNIA a încurajat excelența și performanța.

Am fost onorați de grija cu care fiecare solicitare de sponsorizare către EGGER ROMÂNIA a primit un răspuns cu seriozitate și respect.

Am simțit din plin noianul de gentilețe revărsat asupra noastră ca și instituție, dar și ca oameni ai instituției, din partea reprezentanților EGGER ROMÂNIA.

Am experimentat eleganța și ușurința comunicării, fiabilitatea și serviabilitatea cu care EGGER ROMÂNIA s-a angajat în îndeplinirea misiunii nobile de sprijinire a comunității regionale.

Nu în ultimul rând, am revărsat infinita recunoștință către EGGER ROMÂNIA pentru atingerea, cu consecvență, a angajamentelor stabilite.

Dincolo de aceste cuvinte, stau niște cifre...

64 de plăci PAL cu dimensiunile 2,800m/2,070m/18 mm și 201 pachete de parchet 12mm, în valoare de 31.128 lei au fost acordate unității noastre pentru modernizarea mobilierului școlar și a sălilor de clasă

Sponsorizarea a fost perfectată prin contractul 5960.22 din 11.10.2022/2510 din 20.10.2022 încheiat între S.C. EGGER ROMÂNIA S.R.L. și Școala Gimnazială Stroiești.

Ca urmare a acestei acțiuni a fost executată partea lemnoasă pentru 110 bănci individuale necesare elevilor din învățământul gimnazial. De asemenea, au fost realizate 10 dulapuri casetate în opt spații individuale pentru clasele de gimnaziu. Parchetul acestor clase va fi înlocuit în cel mai scurt timp posibil.

EGGER ROMÂNIA, mulțumim!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu