vineri, 8 octombrie 2021

CȘE Junior - Candidați în campanie electorală

În urma depunerii dosarelor au fost validate 7 dosare pentru candidații la funcțiile CȘE Junior.

Le urăm mult succes!


ANDRUHOVICI CRISTIAN GABRIEL - clasa a V-a B

”Sunt pasionat de tehnică și electrotehnică. Îmi place să proiectez și să creez diverse lucruri (machete, căsuțe pentru păsărele, băncuțe). Sunt interesat de proiectele școlare în care se pune accent pe partea practică. Iar dacă au și o componentă de electricitate, este domeniul meu.

Dacă voi ajunge președinte în cadrul consiliului, voi promova activitățile practice în învățare și voi înființa cluburi de abilități practice.”




PÂNZARU SERGIU ȘTEFAN - clasa a VII-a B

”Despre mine pot spune că îmi place să joc fotbal. Îmi plac fotografiile și sunt pasionat de camere video. Sunt sociabil și îmi place să cunosc oameni noi. Ador să ascult muzică și sunt fascinat de spațiul cosmic. Aș vrea să ajung pe fiecare planetă în parte.

Aș vrea să organizez împreună cu voi cât mai multe drumeții cu bicicletele, să coordonez un concurs de fotografie sau un campionat de handbal. De asemenea aș vrea să mergem în călătorii pe munte sau în excursii la mare.

Misiunea unui președinte CȘE este să îi îndrume pe ceilalți colegi și să propună idei care pot îmbunătăți sistemul de învățământ.

Îmi doresc ca din funcția de președinte, după terminarea situației pandemice, să putem reveni la durata normală a pauzelor școlare. Aș vrea să înlocuim toate tablele clasice cu table magnetice de tip whiteboard. În aceeași măsură aș milita pentru o mai bună organizare și igienă a grupurilor sanitare din școală.”





RADU CRISTIANA - clasa a V-a A

”Sunt nouă în școală dar îmi place ordinea, disciplina și curățenia. Vreau să fiu mereu informată despre tot ce este nou. Sunt o fire veselă.

Cred că misiunea unui președinte CȘE este de a planifica și a duce la îndeplinire toate activitățile propuse. Îmi doresc ca în școală să fie înființate cât mai multe cluburi cu diverse activități atât școlare, cât și extrașcolare.”






ROTARIU DENISA - clasa a VII-a B

”Consider că misiunea unui președinte CȘE este de a aduce îmbunătățiri la nivelul școlii și de a fi de ajutor tuturor colegilor. 

Îmi doresc să mă implic și să implic colegii în activități filantropice pentru elevii nevoiași. Să organizăm activități de ecologizare, proiecte anti-violență și plantare de copaci și flori în curtea școlii.

Sunt o fire calmă, sunt respectuoasă. Pot spune că învăț bine, sunt ascultătoare și de ajutor.

Îmi doresc ca în toate clasele să se poată schimba scaunele și băncile foarte uzate. Iluminarea interioară a sălilor este insuficientă și zgomotoasă, de aceea aș propune schimbarea corpurilor de iluminat. Ar fi binevenită și o îmbunătățire a bazei de calculatoare.”





SENIC GABRIEL - clasa a VIII-a B

”Dacă ești interesat de un stil de viață sănătos prin nutriție și sport, îți plac activitățile de ecologizare, vrei să te dezvolți din punct de vedere personal și susții proiectele de caritate, putem face o echipă foarte bună.

Ca și președinte al CȘE, voi fi alături de fiecare elev și împreună vom duce la îndeplinire dorințele fiecăruia.

Susțin revenirea la pauzelor școlare obișnuite în perioada post-pandemie, îmbunătățirea bazei materiale a școlii și dacă se poate, introducerea unei ore de educație fizică în plus. 

Îmi place sportul, îmi plac jocurile video și ador să mă plimb. Sunt o persoană carismatică și loială.”





SENIC MARIA - clasa a V-a B

”Îmi place să mă plimb  și să vizitez alte locuri. Sunt creativă și îmi plac compunerile. Ador provocările și îmi doresc ca mintea mea să fie permanent ocupată și antrenată cu lucruri interesante. Iubesc animalele și îmi face plăcere să petrec timpul cu ele. Îmi apreciez prietenii și aș vrea să petrecem cât mai mult timp împreună. 

Când voi fi mare, voi deveni medic sau psiholog.Medic, pentru că vreau să ajut oamenii și psiholog fiindcă vreau să știu cum gândesc ceilalți, ce necazuri sau supărări au și să îi ajut să-și depășească temerile.

Promovez proiectele care dezvoltă grija și iubirea față de animale, parteneriatele cu foarte mulți participanți în cadrul cărora poți lega noi prietenii, dar și activitățile ecologice, cele în care învățăm despre sănătatea noastră și jocurile logice.”





ȘUTU MAGDALENA - clasa a VII-a A

”Câteva cuvinte despre mine: știu să mă descurc cu sarcini mai dificile, îmi dau seama când cineva minte,  tratez lumea cu respect, învăț bine și îmi place informatica. Nu este un punct forte pentru mine să abordez colective mari de persoane.

Consider că un președinte CȘE are misiunea de a schimba în mod pozitiv unele aspecte din școală și de a fi de ajutor pentru persoanele care se află la greu.

Îmi doresc să organizez cu voi și pentru voi: campionate de handbal, concursuri diverse, cluburi de informatică, lectură și limbi străine sau activități lunare de ecologizare.

De asemenea, aș încerca să limitez gălăgia de pe holuri și bullying-ul. Îmi doresc să revenim cât mai urgent la pauzele școlare obișnuite.”






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu